החיים אחרי ניתוח אף

רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו
החיים אחרי ניתוח אף - מה חשוב לדעת
החיים אחרי ניתוח אף – מה חשוב לדעת

 ראשית יש להגיד, כי החיים אחרי ניתוח אף יהיו טובים יותר מאשר לפניו. לחיות עם אף סולד, בולט מדי אשר מראהו אינו סימטרי ביחס לפנים, זה עניין לא פשוט ואנשים רבים סובלים מכך רבות, מבחינת דימוי וביטחון עצמי. קראו עוד על החיים אחרי ניתוח אף בהמשך מאמר מרתק זה.

החיים אחרי ניתוח אף

לאחר שהושלמו ההכנות לקראת הניתוח, חשוב לדעת מה הלאה, ועל מה חשוב להקפיד בתקופה שלאחר הניתוח, על מנת לאפשר לאף להגיע לידי החלמה מלאה – כיצד נראים החיים אחרי ניתוח אף.

החיים אחרי ניתוח אף

מטרת הניתוח היא עיצוב אפכם לידי צורה סימטרית, עמה תהיו שלמים ואשר אחריו תהיו בעל ביטחון עצמי גבוה. ההליך הכירורגי שהאף עובר אינו פשוט, ודורש תהליך החלמה קצר אמנם מאשר בעבר, אך עדיין כזה המחייב הקפדה על מספר נקודות חשובות על מנת לאפשר לאף להחלים באופן הבריא והמלא ביותר.

את החיים לאחר הניתוח ניתן לסווג לשני חלקים – על מה חשוב להקפיד בימים הראשונים, ועל חשוב להקפיד בשבועות \ חודשים שלאחריו. חשוב למלא באופן מדויק אחר המלצות הרופא המנתח, עיקרן של הנקודות הינן:

בימים הראשונים שלאחר הניתוח

החיים אחרי הניתוח אף בימים הראשונים אינם פשוטים, ולרב מלווים בכאבים. מיד לאחר הניתוח, ועל מנת לעצור את הדימום המתלווה אליו, יוכנסו לנחיריים שלכם שני טמפונים במטרה לספוג את הדימום למשך מספר ימים. בנוסף, כדי למנוע תזוזה בימים הראשונים, על אפכם יולבש סד מיוחד שתפקידו לסייע בכך.בנוסף, חשוב מאוד להימנע לחלוטין מחשיפה לשמש בחמשת הימים הראשונים. חשוב להימנע גם כמעט באופן מוחלט מכל מאמץ פיזי באותם ימים, ולמנוע כל תזוזה של האף על מנת לאפשר לצורתו החדשה להתקבע ללא הפרעה.

בשבועות \ חודשים שלאחר הניתוח

לאחר שעברתם בהצלחה את הימים הראשונים, הקפדתם על מנוחה וקיבלתם אישור כי הניתוח עבר בהצלחה, חשוב להמשיך ולשמור על האזור גם בשבועות ובחודשים שלאחריו.בעוד הימים הראשונים מלויים בכאבים, לאחר כשבוע חולפים כמעט לחלוטין, וייתכן כי תישארו עם תופעות לוואי כמו אובדן תחושה קל, עקצוץ, אי נעימות ומחושים קלים. כבר לאחר שבוע מיום הניתוח תוכלו להתחיל לשוב לשגרת חייכם, כל עוד הינה אינה מחייבת מאמץ פיזי רב (על מנת למנוע זרימת דם מוגברת באזור האף). בעוד ישנו איסור חשיפה לשמש בחמשת הימים הראשונים שלאחר הניתוח, גם בשבועות לאחר הניתוח יש צורך להמעיט בה, מאחר והאף מאוד רגיש בתוקפה זו.

החלמה מניתוח אף אינה עניין של מה בכך, ויש להקפיד על הוראות הבטיחות אותן תקבלו מהרופא – זהו הטיפ החשוב ביותר. ניתוח אף הינו בעל פוטנציאל להפוך את חייכם לנוחים ואתכם לבעלי ביטחון רב יותר, ובאם זהו חלומכם – התחילו לחקור את העניין, עד לכדי הגשת חלומכם.

שתפו ברשתות החברתיות
לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!