הכנה לפני ניתוח אף

רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו

ניתוח אף הינו בין הניתוחים המסובכים ביותר ברפואה הכירורגית, אולם יחד עם זאת הוא מהווה את אחד הניתוחים היותר מבוקשים בקרב רבים הסובלים מבעיות רפואיות כאלה ואחרות, כמו גם מבעיות קוסמטיות ואסתטיות המשפיעות לרעה על אורח החיים ועל הדימוי העצמי. האף הינו אבר מרכזי בפנינו ולכן השפעתו על המראה הכללי ועל תחושתנו האישית הינו קריטית. אף עקום או בולט עלול להוות בעיה משמעותית עבור אלו הסובלים מאף בעל מבנה לקוי מלידה, כאשר ניתוחי האף המוצעים כיום מאפשרים להתחיל את החיים מחדש. קראו במאמר אודות הכנה לפני ניתוח אף.

הכנה לפני ניתוח אף

הטכנולוגיות הייחודיות בתחומי הקוסמטיקה והכירורגיה מאפשרים לעבור ניתוח אף כיום ללא כל כאבים, אולם ישנו צורך של הכנה לפני ניתוח אף, הן לקראת הניתוח עצמו והן לתקופה שלאחר הניתוח, המצריכה מנוחה רבה, הימנעות ממגע עם האף והפסקת פעילויות שונות שהיינו רגילים לבצען. מאחר ומדובר בניתוח רגיש במיוחד יש לבדוק כמה מכונים שונים המבצעים ניתוחי אף ולקבל הצעת מחיר מכל אחד מהמקומות. כמו כן יש לקבוע פגישת ייעוץ עם רופא מומחה על מנת לאבחן את המצב הספציפי ולהתרשם.

שינוי הרגלים בטרם הניתוח

פגישת ייעוץ מקדימה עם רופא מומחה תאפשר לשאול את כל מה שרציתם לדעת על ניתוח אף וכן להתכונן מראש לכל התופעות העלולות להופיע מאוחר יותר. הכנה לפני ניתוח אף מצריכה קריאה של מידע חשוב על שיטות הניתוח השונות, הסיבות לביצוע ניתוח אף וכן מידע חשוב על תקופת ההחלמה. פעולות טכניות אותן יש לבצע כוללות בדיקות דם שגרתיות על מנת לוודא שאין כל בעיה נקודתית. הכנה לפני ניתוח אף כוללת הפסקת עישון – לפחות כשלושה שבועות טרם הניתוח. כמו כן, יש להימנע מתרופות לדילול הדם (דוגמת אספירין) כשבועיים לפני הניתוח.

דיווח על מידע רפואי

יש לדווח על מחלות כרוניות אם ישנן, כגון אסטמה ושיעול כרוני וללבוש בגדים רפויים לקראת הניתוח עצמו. היוועצות עם רופא מומחה טרם הניתוח יכולה לסייע רבות בהתמודדות עם תופעות שלאחר הניתוח ולכן חשוב לרכז את כל השאלות הקיימות לקראת פגישה עם רופא.

שתפו ברשתות החברתיות
לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!