כמה זמן אחרי ניתוח אף אפשר להשתזף

רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו

ניתוח אף נמצא ברשימת הניתוחים הפלסטיים המבוקשים ביותר, ומשתייך לתחום הניתוחים הכירורגיים – המספקים מענה לבעיות רפואיות ואסתטיות גם יחד. מאחר והאף הינו אבר מרכזי בפנים, הינו בעל משמעות רבה ביצירת רושם על הסביבה ובבניית דימוי עצמי בריא. כיום ישנם ניתוחי אף המבוצעים לשיפור הבריאות – במקרים של קשיי נשימה או פגמים מלידה המפריעים לתפקוד, וכן ניתוחים אסתטיים המבוצעים במטרה לשנות מבנה אף גדול או בולט, עקום או נשרי.

כמה זמן אחרי ניתוח אף אפשר להשתזף

לפני ניתוח אף חשוב לבצע את כל הבדיקות והבירורים הרצויים על מנת לעבור את הניתוח עצמו ואת תקופת ההחלמה בשלום. לפני הניתוח, רצוי להיפגש עם הרופא המבצע ולשאול על הרגלי אכילה ושתייה נכונים, כמה זמן אחרי הניתוח אפשר להשתזף או לעשן, לחזור לעשות ספורט  ולשוב לעבוד ולמעשה כל שאלה העולה בראשכם שצפוי כי תתקלו בה לאחר הניתוח ובמהלך תקופת ההחלמה. אין ספק כי ישנם הרגלים עליהם תצטרכו לוותר ואחרים אותם תצטרכו לשנות.

שינוי הרגלים לאחר הניתוח

הניתוח עצמו אורך לא יותר מחצי שעה אולם לאחריו הגוף זקוק למנוחה במשך כשבועיים לפחות. אם אתם תמהים כמה זמן אחרי ניתוח אף אפשר להשתזף בים או לחזור לעשות ספורט – הרי שחשוב לדעת כי החשיפה לשמש אסורה במשך כמה חודשים לאחר ניתוח אף ואילו החזרה לספורט דורשת מנוחה ארוכה ומצריכה התייחסות מיוחדת בכל מקרה לגופו. מסיבה זו חשוב ביותר לברר את כל הפרטים מבעוד מועד ולהגיע לניתוח מוכנים – מוכנים למנוחה, מוכנים לשינוי ההרגלים ולמתן ההרפיה הדרושה לגוף.

החלמה הדרגתית

מי שנוהג להשתזף באופן קבוע או בכל מקרה להחשף לשמש בתדירות גבוהה, חשוב שיידע כי כמה זמן אחרי ניתוח אף אפשר להשתזף אמנם, אבל זמן זה עליו להיות מאושר על ידי הרופא ובחשיפה מאד מבוקרת לשמש, באופן עליו ניתן לשלוט. אם אתם רוצים להעניק לעצמכם את המראה עליו תמיד חלמתם ולאפשר לגוף להחלים באופן הדרגתי מהניתוח – ללא תוצאות הרסניות וללא כוויות שיישארו למשך שנים רבות – אפשרו לגופכם ליהנות מהמנוחה שלאחר הניתוח מבלי לאמצו.

 

שתפו ברשתות החברתיות
לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!