כמה זמן אחרי ניתוח אף אפשר לעשות טיפול פנים

רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו

ידוע כיום כי ניתוח אף מספק את הפתרון האולטימטיבי להשבת אורח החיים לתיקונם במקרים של קשיי נשימה הנגרמים כתוצאה ממבנה אף לקוי. כמו כן, מבנה אף עקום או נשרי, בולט או גדול מדי יכולים לקבל מענה באמצעות ניתוח אף המבוצע על ידי אנשי מקצוע מנוסים בתחום. מאחר וניתוח אף הינו בין הניתוחים הפלסטיים הוותיקים בתחום, לרפואה יש ניסיון רב בהתמודדות עם בעיות בדרכי הנשימה וכן עם מבנים שונים הדורשים תיקון.

כמה זמן אחרי ניתוח אף אפשר לעשות טיפול פנים

ההתלבטויות הרבות לפני עריכת ניתוח אף מצדיקות את עצמן. אמנם, ניתוח אף עצמו אורך לא יותר מחצי שעה אולם תקופת ההחלמה שאחריו מצריכה היערכות מיוחדת והכרת הפרטים השונים. אלו בינינו אשר עור הפנים חשוב להם ודואגים לשמור על מראה עור פנים מטופח יבררו כמה זמן אחרי ניתוח אף אפשר לעשות טיפול פנים אצל קוסמטיקאית וכמו כן כמה זמן לאחר הניתוח ניתן לשוב להתאפר. השמירה על בטחון האף לאחר הניתוח הינה הכרחית להחלמה נכונה והדרגתית של המנותח.

מתעניינים בניתוח אף? להתייעצות וקביעות תור מהיר לייעוץ עם רופא מומחה לניתוחי אף התקשרו עכשיו: 077-4447040

או מלאו פרטים לקבלת הצעות מחיר משתלמות (עד 50% הנחה!)

שאלות אישיות לפני הניתוח

לפני הניתוח עצמו חשוב לברר את הסמכתו של הרופא המבצע וכן לקבל תשובות לשאלות מהותיות דוגמת כמה זמן אחרי הניתוח אפשר לחזור לעבוד וכן כמה זמן אחרי ניתוח אף אפשר לעשות טיפול פנים בבית או אצל קוסמטיקאית, האם ניתן לטוס מיד לאחר הניתוח וכמו כן האם ישנה אפשרות של מנוחה בבית החולים. חשוב להבחין בין ניתוח אף קוסמטי לבין ניתוח אף רפואי, שזמן ההחלמה ממנו הוא ארוך יותר. בכל מקרה חשוב להקפיד על זמן החלמה מספיק כדי לאפשר לגוף לחזור למצב בריא ולאף להתעצב מחדש בצורה יציבה.

שמירה על עור הפנים

אלו בינינו הרגישות לעור הפנים שלהן יצטרכו כמובן לוותר על הרגלים מוכרים כגון מייקאפ או איפור וכן חשוב ביותר לא לייצר שום מגע עם האזור המנותח כשבועיים לפחות לאחר הניתוח, מסיבה זו חשוב לברר עם הרופא המנתח כמה זמן אחרי ניתוח אף אפשר לעשות טיפול פנים מעמיק שיחזיר את עור הפנים למצב בריא, נעים ונקי.

לקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה לניתוחי אף מצוות המומחים של רשת מרפאות פרופורציה, התקשרו עכשיו: 077-4447040

שתפו ברשתות החברתיות
לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!