כמה זמן אחרי ניתוח אף אפשר לעשות ספורט

רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו

ניתוח אף הינו בין הניתוחים הכירורגיים האסתטיים המקובלים ביותר. מאחר והאף הינו האבר המרכזי בפנינו יש לו חלק משמעותי מאד ברושם שאנו מותירים על הסביבה. ניתוח אף מספק מענה לבעיות בשני תחומים עיקריים: מבנה אף גדול או עקום (בעיות אסתטיות) וכן תופעות שונות המקשות על הנשימה (בעיות בריאותיות). רבים מתעניינים בניתוח אף ולו בשל היותו ניתוח קצר. אמנם זמן ההחלמה מהניתוח אורך עד כשבועיים, אולם ההסתגלות והחזרה לשגרה הינן מהירות יחסית.

מתי מותר לחזור להתאמן לאחר ניתוח אף?

ניתן לחזור להתאמן לאחר כ3-4 שבועות בהם יש להימנע לחלוטין מכל פעילות גופנית וחשיפה לשמש. יש להמשיך להימנע מחשיפה לשמש במשך כ6-9 שבועות.

כמה זמן אחרי ניתוח אף אפשר לעשות ספורט

חשוב לבצע ניתוח אף אך ורק במרפאות אשר יש להן הניסיון והידע הרפואי, כמו גם ההסמכה הרפואית הנדרשת לצורך ביצוע ניתוח אף מהימן ומקצועי. הספורטאים שבינינו ואלו השומרים על אורח חיים הכולל התעמלות או אירובי באופן קבוע בוודאי ירצו לדעת כמה זמן אחרי ניתוח אף אפשר לעשות ספורט כמו לפני הניתוח. מאחר וישנה חשיבות מרכזית למנוחה אמתית ואיכותית לאחר הניתוח, אזי החזרה לתרגול ספורט באופן שגרתי נאלצת להידחות קמעה.

בירור הפרטים הרלוונטיים מבעוד מועד

חשוב לברר עוד לפני הניתוח את הפרטים השונים וכן לספר לרופא על העבר הרפואי, ההרגלים היומיומיים, בעיות בריאות שונות במידה וישנן, אלרגיות או בעיות נשימה, נטילת תרופות והרגלי ספורט. בפגישה זו יוכל המנותח לקבל מידע על מהלך הניתוח ותקופת ההחלמה, הוראות בנושא אכילה ושתייה וכן כמה זמן אחרי ניתוח אף אפשר לעשות ספורט באופן יומיומי או בתדירות אליה הגוף היה רגיל לפני הניתוח. כמובן שחשוב לקחת בחשבון התפתחויות לא צפויות במהלך הניתוח ולשמור בצורה המרבית על מנוחתו של הגוף.

מקרים מיוחדים

מקרים מסוימים יאפשרו חזרה לשגרה בחלק מהתחומים כגון פעילות ספורטיבית אימונית שאינה מקשה על ההחלמה. ישנם מקרים אחרים, לעומתם, בהם חשוב לברר בדיוק כמה זמן אחרי ניתוח אף אפשר לעשות ספורט מאחר ובמקרים מסוימים ניתוחי האף רגישים יותר או מאחר והינם ניתוחים רפואיים – הם מצריכים השגחה בבית החולים למשך זמן ארוך יותר. במקרים כאלה חשוב לתת לגוף לנוח כמה זמן שצריך וכן להשתדל להימנע מתנועות חדות.

שתפו ברשתות החברתיות
לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!