כמה זמן לאחר ניתוח אף אסור להיחשף לשמש

רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו

על מנת להעניק לעצמנו את המראה הרצוי וליהנות מבטחון עצמי גבוה באשר למראה החיצוני שלנו, עלינו להשקיע לא מעט אנרגיה, לפעמים אפילו באופן יומיומי. המראה החיצוני הינו כרטיס הביקור שלנו והרושם אותו אנחנו משאירים על הסביבה שלנו. האף, המהווה איבר עיקרי בפנינו הינו בעל השפעה מהותית על המראה הכללית שלנו ועקב כך – גם על הדימוי העצמי שאנחנו מפתחים בקשר למראה. אלו אשר נולדו עם אף עקום או מבנה אף לקוי, יודעים כי הדבר יכול להשפיע לרעה על אורח חיינו והן על היחסים החברתיים כמו גם דפוסי ההתקשרות בעבודה ובכלל.

כמה זמן לאחר ניתוח אף אסור להיחשף לשמש

ניתוח אף הינו בין הניתוחים היותר פופולאריים בשנים האחרונות, ולא בכדי. בין הניתוחים הכירורגיים הקיימים כיום ישנן לא מעט התפתחויות המביאות אלינו טכנולוגיות רפואיות במסגרתן ניתן לבצע ניתוחי אף תוך שעה וחצי לכל היותר. אמנם הניתוח אורך כשעה בלבד, אולם ההיערכות לקראת הניתוח וכן זמן ההחלמה שלאחריו הינם בעלי חשיבות רבה לצורך שמירה על התוצאות. על מנת לדעת כמה זמן לאחר ניתוח אף אסור להיחשף לשמש או מותר לחזור לעבודה – חשוב לקבוע עם הרופא המנתח פגישת ייעוץ מקדימה בה יוסברו הפרטים השונים הנדרשים לצורך הצלחת הטיפול.

הסיכון שבחשיפה לשמש

ניתוח אף הינו פרוצדורה המצריכה זמן החלמה מספיק ארוך על מנת לאפשר לאף לחזור למצבו הטבעי. בשל ניתוח הרקמות הרגישות, ניתוח אף מצריך הימנעות מפעילויות מסוימות עם תומו כך שניתן יהיה לחזור לפעילות שגרתית תקינה בתוך הזמן הקצר ביותר. לשואלים כמה זמן לאחר ניתוח אף אסור להיחשף לשמש וכן כמה זמן לאחר הניתוח אסור להשתזף – כדאי לדעת כי חשיפה ממושכת לשמש עלולה לנפח את האף ואת הרקמות המנותחות ובכך למעשה לעכב את תהליך ההחלמה או אפילו לפגוע במבנה האף לאחר הניתוח.

כל מקרה לגופו

התשובה הכללית לשאלה כמה זמן לאחר ניתוח אף אסור להיחשף לשמש הינה כשלושה חודשים לפחות, אולם כל מקרה לגופו וחשוב בעניין זה להקשיב לרופא המייעץ ובאם ישנו צורך בהימנעות מחשיפה לשמש לתקופה של יותר משלושה חודשים, אזי יש להעניק לאף את ההגנה הדרושה לו. ניתן להגן על האף מפני השמש באמצעות כיסוי קטן וצמצום שעות החשיפה לשמש.

שתפו ברשתות החברתיות
לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!