ניתוח אף אצל מומחה בחו"ל

רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו

האף, מעצם היותו האבר הבולט ביותר בפנינו, נחשב לכזה אשר באם מלווה בפגיעה אסתטית – פרופורציונאלית ביחס לפנים, משפיע באופן ניכר על מבנן ויוצר מראה שאינו אסתטי – על פי תפיסת היופי המערבית. על כן, לא לחינם נחשב ניתוח אף להליך הפלסטי הפופולרי ביותר בישראל. כיום, ועם ההתפתחות העצומה אשר חלה בשנים האחרונות בעולם הכירורגיה הפלסטית, ניתן לעבור ניתוח אף תוך כדי ההנאה משיפור במספר קריטריונים חשובים הנוגעים לניתוח, זאת בזכות טכנולוגיות כירורגיות המתקדמות, המאפשרות להשיג את מטרת הניתוח תוך כדי חדירה מינימלית לגוף המטופל. בנוסף לכך, כיום ניתן ליהנות מתופעות לוואי לצד סיכונים מינוריים, וכאלה אשר מאפשרים חזרה לשגרת חיים רגילה כבר לאחר שבוע מיום ביצוע ההליך, אך לצד חובת ההקפדה על אזור האף מפני פגיעות פיזיות, וכאלו אשר עלולות לפגוע באיחוין התקין של עצמותיו בצורת קיבוען החדשה.

בפני אדם המביע עניין לערוך את הניתוח עומדות מספר משימות הדורשות הכנה, אך העיקרית שבהן היא הבחירה במנתח \ המרפאה. את הבחירה במומחה המתאים ביותר עבורכם לביצוע ההליך יש לעשות על ידי שקלול של מספר משתנים; ניסיון לצד ותק המומחה, וידוא חברות באגודה הישראלית לכירורגיה פלסטית, ביקורות וחוות דעת וכן רשמים המתקבלים במהלך פגישת ההיכרות האישית עם המומחה וצוותו. בעוד מלאכה זו אינה פשוטה כלל, ניתוח אף אצל מומחה בחו"ל אף מסובך אף יותר מבחינה זאת.

ניתוח אף אצל מומחה בחו"ל – איפה מתחילים?

השלב הראשון הוא להבין שאין למהר, אלא לקחת את הזמן ולערוך את מלוא הבדיקות לצד הבירורים הנדרשים טרם הניתוח. בעוד מומלץ לערוך את אותן הבדיקות על פי הנקודות שצוינו לעיל, יש להבין את משמעות המרחק הפיזי בינכם ובין המצוי בחו"ל, וכזה אשר לא מאפשר קביעת "פגישת ייעוץ" לשם התרשמות. עם זאת, אחוז לא מבוטל מן האנשים אשר בוחרים לעבור ניתוח אף בחו"ל בוחרים כן להשקיע מספר מאות דולרים נוספים על מנת להגיע פיזית למרפאת הרופא, ולא לקבוע באופן סופי על פי תקשורת מרוחקת בלבד. בנוסף לכך, ובכל הנוגע לניתוח אף אצל מומחה בחו"ל, יש לקחת בחשבון כמובן גם את קשיי השפה – לעיתים קשיי השפה יהיו דווקא בצד המומחה ואין בהכרח הדבר כי יהיה בקיא בשפה האנגלית.

מבחינת ביטוח, חשוב לערוך את הבירורים הנדרשים, ולוודא כי כלל הטיפול מתבצע תחת מעטפת ביטוחית כוללת. כיום, יותר ויותר קופות חולים וחברות ביטוח מוכנים לשאת בהשתתפות לא מבוטלת בעלות ההליך בכל הנוגע גם לטיפולים וניתוחים פלסטיים המתבצעים בחו"ל.

ניתוח אף אצל מומחה בחו"ל – כיצד להגיע להחלטה

על אף הקשיים הרבים שעתידים להיתקל בדרככם במסע אל עבר מציאת המומחה המתאים ביותר בכל אשר מדובר בכזה המצוי מחוץ לגבולות הארץ, כן ניתן להגיע לידי החלטה וזאת על ידי בחינה של מספר נקודות:

  • ותק \ מוניטין: ודאו כי המומחה הנבחר הינו בעל ניסיון וותק בביצוע של מספר מאות ניתוחים לכל הפחות, ובפרט אלו אשר נעשו בטכניקה הנבחרת עבורכם.
  • אישורים נדרשים: כמובן יש לאשר כי בידי המומחה \ צוות המרפאה שנבחרו כלל האישורים הנדרשים מטעם הרשויות הרפואיות באותה מדינה (בישראל – "האגודה הישראלית לכירורגיה פלסטית") לביצוע הליך כירורגי רפואי בדמות ניתוח אף.
  • שיחה עם מטופלי עבר: נקודה מאוד חשובה אשר מסייעת בקבלת ההחלטה הסופית באשר לניתוח. מומלץ מאוד לבקש לשוחח (גם אם באנגלית) עם מספר מטופלי עבר במרפאה לגביה אתם מתלבטים, על מנת לזכות בדעתכם הכנה בדבר התוצאה שהתקבלה.

ניתוח אף אצל מומחה בחו"ל הינו מסע ארוך ומורכב, כזה שנשמח להדריך אתכם בו. חשיבות הבחירה המושכלת במומחה הובהרה במהלך מאמר זה, על כן חשוב לבצע סקר מרפאות מומחים מקיף, בשילוב עם סבב פגישות ייעוץ והכרה, על מנת להגיע לידי הבחירה הטובה והראויה ביותר עבורכם. למידע ופרטים נוספים אודות הניתוח, מענה על כל שאלה שמצויה בלבכם אודותיו, ללא כל עלות או התחייבות מצדכם, אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר דרך הטופס המצורף לעמוד זה, וצוות המומחים שלנו ישמח לסייע לכם.

רוצים לדעת עוד רוצים לשמוע על הטבות ומבצעים בתחום

אנחנו הכתובת השאירו לנו פרטים .

בברכה,

צוות פורטל af4u

שתפו ברשתות החברתיות
לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!