ניתוח אף בגיל 14

רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו

המראה החיצוני הינו בעל משמעות מכרעת בבניית ההערכה העצמית שלנו וכן ברושם הראשוני שאנו מותירים על הסביבה שלנו ובכלל. מאחר והמראה החיצוני הינו בעל השפעה על התחושה האישית שלנו לגבי עצמנו וכן על תהליך בריא של בניית דימוי עצמי חיובי, בני נוער רבים פונים כיום לאפשרות של ניתוח אף בגיל 14 או בגילאים קרובים על מנת להעניק לעצמם מתנה ייחודית של מראה פנים אסתטי והרמוני. ניתוח אף בגיל 14 הינו פתרון איכותי אולם לא בכדי פתרון זה הינו שנוי במחלוקת והורים רבים חוששים לביצוע הניתוח בקרב ילדיהם בגילאים צעירים.

פרטים שחשוב לדעת לפני ניתוח אף

ניתוח אף הינו אופציה רפואית יעילה ופתרון לבעיות רפואיות וקוסמטיות שונות המציקות לאדם בעל מבנה אף יוצא דופן. בין שמדובר במבנה אף גדול או עקום, בולט או נשרי וכיו"ב הרי שהאפשרות של ניתוח אף בגיל 14 מהווה פתרון משמעותי לאלו הסובלים מבעיות בנשימה או מקשיי תפקוד הנגרמים כתוצאה ממבנה אף יוצא דופן ואולם יחד עם זאת ישנה חשיבות מרכזית לבדיקת התאמה לניתוח על ידי פגישת ייעוץ עם איש מקצוע המנוסה בביצוע ניתוח אף בגיל 14 ובגילאים צעירים קרובים.

קבלת החלטה על ניתוח אף

הורים רבים חוששים לבריאות ילדם מאחר ובגילאים צעירים הגוף טרם סיים להתפתח ועדיין ישנן עצמות במבנה הגוף שטרם הגיעו לבשלות סופית. דאגה זו אינה מנותקת מהמציאות ויש לה סיבות טובות. נכון הדבר כי בגילאים צעירים הגוף עדיין בשלבי התפתחות ויכול להשתנות – כך שלמעשה ניתוח אף בגיל 14 יכול להיות בעייתי במידה והוא מבוצע בטרם סיום ההתפתחות הגופנית או לפני הגעה לבגרות מבחינה נפשית וכן בנוגע להחלטה על ניתוח אף.

השלכות הניתוח

ניתוח אף הינו בעל השלכות משמעותיות הן מבחינה קוסמטית והן מבחינה רפואית על אורח החיים ועל המראה של האדם המנותח. חשוב להתייעץ עם רופא מוסמך ולערוך סדרה של אבחונים ובדיקות ראויים לצורך בדיקת כשרות לביצוע ניתוח אף בגיל 14 ובגילאים קרובים לזה כך שהתוצאות יהיו משביעות רצון.

שתפו ברשתות החברתיות
לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!