הרמת קצה האף ללא ניתוח

רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו

ניתוחי אף הם ניתוחים נפוצים בתחום הרפואה האסתטית. עם זאת, החשש מהליך ניתוחי קיים ויכול להרתיע גם אותך. עיצוב האף יכול להתבצע היום גם ללא ניתוח ולהביא לתוצאות המבוקשות. הרמת קצה האף ללא ניתוח מתבצעת על ידי רופא מומחה, היא תאפשר לך ליהנות ממראה חדש במהירות וללא כל צורך בתהליך החלמה. מעניין אותך לשמוע פרטים נוספים? זה הזמן להשאיר את פרטייך באתר ולקבל פנייה ממומחה בתחום.

מתי מומלץ לבצע הרמת קצה האף ללא ניתוח?

הליך הרמת קצה האף ללא ניתוח יכול להביא לכמה תוצאות והוא יתאים לך במקרים הבאים:

חשש מהליך ניתוחי – אם יש לך חשש מהליך ניתוחי אך ברצונך לשנות את המראה של האף, זה הזמן לברר עוד פרטים על פיסול אף חומצה היאלורונית.

תיקון ניתוח אף – לעתים גם ניתוח אף לא מביא לתוצאות הרצויות ואז אפשר להשתמש בשיטת הפיסול ולתקן את התוצאות של הניתוח.

הרמה של קצה האף בלבד – הרמת קצה האף ללא ניתוח משנה את המראה של האף ומכאן מראה הפנים. אם כל שברצונך לעשות הוא לשנות את קצה האף אין חובה לעבור ניתוח.

תוצאות לאחר חודש

תהליך הרמת קצה האף ללא ניתוח הוא הליך קצר יחסית אך האף ימשיך "להתעצב" במהלך החודש לאחר סיומו. במהלך התקופה אין כל צורך לבצע פעולה מיוחדת אך יש להקשיב להוראות הרופא ולתת לאזור לקבל את הצורה הרצויה. כיוון שמדובר בזמן קצר מאד והליך מידי, באפשרותך לעבור אותו גם לקראת אירוע חשוב ואם חייך עמוסים ולא תמיד יש לך זמן להשקיע בעצמך.

הרמת קצה האף ללא ניתוח

תהליך ההחלמה לאחר פיסול אף

אם יש לך עניין בתהליך של פיסול אף חומצה היאלורונית בוודאי ישמח אותך שאין כל הליך החלמה. שלא כמו במקרה של ניתוח אף שאחריו יהיה עלייך לקחת כמה ימי חופשה ולדאוג לתחבושות, במקרה של פיסול אפשר לחזור לשגרה מיד לאחר סיומו. התוצאות הסופיות ייראו אמנם לאחר כחודש, אך במהלכו אפשר לתפקד, לעבוד וללא כל סימן שעברת את התהליך.

תהליך הרמת קצה האף ללא ניתוח

תהליך הרמת קצה האף ללא ניתוח מתחיל בפגישה עם הרופא בה הוא יוכל להסביר לך על התהליך, לענות על שאלותייך ויבדוק אם זוהי השיטה הטובה עבורך להשיג את המראה עליו חלמת. לאחר מכן, ביום התהליך, תתבצע הרדמה מקומית באזור קצה האף והרופא יוכל להתחיל לבצע פיסול של קצה האף בעזרת הזרקה של חומצה היאלורונית. הרופא יכול לבצע מספר הזרקות אחת אחרי השנייה וזאת במטרה לעצב את האזור המטופל. הטיפול כולו אינו ארוך ואחריו יהיה באפשרותך לחזור לשגרה. לאף ייקח זמן להתקבע ותוך חודש יהיה באפשרותך ליהנות מהתוצאות.

מה לגבי הליך ניתוח הרמת קצה האף?

לעתים הרמת קצה האף ללא ניתוח לא יתאפשר בשל סיבות שכיחות ולא תהיינה אפשרות אחרת פרט לניתוח הרמת קצה האף באמצעים כירורגיים אך לפני שאתם נרתעים ולוקחים צעד אחורה הירגעו, הליך זה אינו נחשב למורכב במיוחד ולמעשה זהו ההליך הכירורגי הכי פשוט בתחום ניתוחי אף. זמן ההחלמה ובכלל תופעות הלוואי ממש לא יפריעו לכם להמשיך לשגרת חייכם והתוצאה תהיינה לרוב מושלמת ולכל החיים.

שאלות שמומלץ להפנות אל הרופא

ישנן כמה שאלות שבוודאי יעניין אותך לקבל תשובות עליהן כדי לדעת שהגעת אל הרופא המתאים לך. ראשית, עלייך לשאול כמה ניסיון יש לרופא. את השאלה הזו אפשר לשאול גם בשיחת הטלפון, עוד לפני המפגש הפרטני. בפגישה ייתכן שיעלו כל שאר השאלות, בהן כיצד יתבצע התהליך, מה ניתן להשיג בעזרתו, כמה זמין הרופא לאחר סיום הפעולה ולמי יש לפנות עם שאלות נוספות וכמובן זה יהיה הזמן לבקש לשמוע על עלויות הרמת קצה האף ללא ניתוח.

 

רוצים לקבל מידע נוסף אודות פיסול אף, מידע אודות מרפאות ורופאים?
מידע אודות מחירים ממוצעים וגם לערוך השוואת מחירים יעילה ומהירה שתחסוך לכם לא מעט כסף ?
זה הזמן להשאיר לנו את פרטי הקשר עמכם בטופס צור קשר באתר ורק לחכות לשלושה ארבע מרפאות שיתקשרו ויציעו את עצמם.

 

השירות ללא כל עלות וללא התחייבות!!

 

שתפו ברשתות החברתיות
לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!