כמה זמן אחרי ניתוח אף יורדת הנפיחות

רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו

על מנת לשמור על מראה פנים אסתטי ונעים אנו עושים לא מעט מאמצים שיטפחו את מראה הפנים וישאירו רושם טוב על הסביבה שלנו. האף, הוא האבר המרכזי בפנינו, הינו בעל השפעה לא מעטה על הרושם שאנו מותירים וכן על ההערכה והדימוי העצמי שלנו. לפיכך אין זה פלא כי רבים אשר אינם מרוצים ממראה האף שלהם, מחליטים על ביצוע ניתוח אף המשפר פלאים את אורח החיים. ניתוח אף הינו בין הניתוחים היותר פופולאריים בימינו, ולא בכדי. הוא מספק מענה למגוון רחב של בעיות, הן אסתטיות והן רפואיות.

מתי יורדת הנפיחות אחרי ניתוח אף?

הנפיחות לאחר ניתוח אף תרד לרוב לאחר שבוע וחצי – שלושה שבועות. שטפי הדם והסימנים הכחולים יעברו לאחר כשבוע עד שבועיים.

נפיחות אחרי ניתוח אף – אחרי כמה זמן זה יורד?

רבים מתעניינים בהליכי הביצוע של ניתוח אף שכן ידוע כי זמן ההחלמה מהניתוח עלול להיות ארוך לעתים ומצריך שינוי בהרגלי האכילה, השתייה, המנוחה ובכלל. אחת השאלות הנשאלות ביותר באשר לניתוח אף הינה כמה זמן אחרי ניתוח אף יורדת הנפיחות הנגרמת בעקבות הניתוח והאם נפיחות זו גורמת לבעיות אסתטיות או בריאותיות שונות. למעשה, זמן ההחלמה האישי משתנה מאדם לאדם אולם באופן כללי ניתן בהחלט לקבוע זמני החלמה כלליים.

בירור מוקדם

חשוב לברר לפני תחילת ההליך את כל הפרטים הרלוונטיים השונים הקשורים לניתוח, שיכולים לשפוך אור על הכרת הניתוח וכן הכרה של התופעות השונות שתחוו במהלך הניתוח ולאחריו. הניתוח עצמו אורך לא יותר מחצי שעה אולם לאחריו הגוף זקוק למנוחה ארוכה וכן זמן התאוששות עד החזרה לתפקוד רגיל בעבודה ובכלל, ולכן שאלות כגון כמה זמן אחרי ניתוח אף יורדת הנפיחות וכן כמה זמן לאחר הניתוח ניתן לחזור לעבודה באופן תקין, איזו מנוחה בדיוק צריך לאחר הניתוח ועוד – עליהן להישאל מבעוד מועד, בעת פגישת הייעוץ עם הרופא המומחה.

לאחר הניתוח

לאחר הניתוח, הגוף זקוק לכמה שיותר מנוחה והרפיה. בתקופה זו רצוי שלא להרבות בפעילות, להשתדל לשכב כמה שיותר על הגב ולתמוך בצוואר. כמובן שאין לבוא במגע ישיר עם האף על מנת לאפשר לו להחלים. הנפיחות הראשונית יורדת כעבור שבועיים ואילו כמה זמן אחרי ניתוח אף יורדת הנפיחות הנותרת לאחר מכן, לרוב מדובר בתקופה של חודש עד כמה חודשים.

שתפו ברשתות החברתיות
לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!