מידע על ניתוח אף טבעי

רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו

ניתוח אף מתבצע אלפי פעמים במהלך השנה, יותר מכל ניתוח אחר, ונחשב לניתוח הפלסטי הנפוץ ביותר בישראל (בעולם הניתוח שני רק לניתוח הגדלת חזה הפופולרי). רבים חולמים לעבור ניתוח אף טבעי, זה שבסופו תתקבל התוצאה האיכותית ביותר לצד הספק כי אכן מדובר
בהליך כירורגי. על מנת לזכות בתוצאה הטבעית והאיכותית ביותר חשוב להקפיד על מספר נקודות קריטיות. אם גם אתם אינכם מרוצים ממראה אפכם, ומעוניינים בשינוי, אך חוששים שמא התוצאה שתתקבל לא תהיה לרוחכם, להלן הגורמים שאחראיים על כך.

ניתוח אף טבעי – על מה חשוב להקפיד?

  • סוג הטכניקה: ניתן לבצע ניתוח אף בשתי טכניקות שונות, סגורה ופתוחה. הטכניקה הסגורה עדיפה שכן היא מלווה בחדירה כירורגית מינימלית לאף, דרך הנחיריים, ועל כן מלווה בכאבים מופחתים ובמשך החלמה קצר יותר לעומת הפתוחה. בנוסף לכף, נטען כי ניתוח בטכניקה זו מספק מראה טבעי יותר בסוף משך ההחלמה, אך הדעות חלוקות וכמובן משתנות גם בהתאם לאיכות עבודתו של המנתח.
  • מנתח: ניתוח אף טבעי ובעל מראה בריא נקבע כמובן על פי טיבו של המנתח לביצוע המשימה. חשוב לבצע את הבחירה במנתח אף בסבלנות ותוך כדי שקלול של מספר נתונים: עלות, ניסיון וביצועים קודמים. מומלץ לבקש לראות תמונות של ניתוחי עבר וכן לשוחח עם מטופלי עבר על מנת לקבל את דעתם הכנה בנוגע למנתח, לצוות המרפאה ולטיב עבודתו.
  • משך החלמה: בעוד ניתן לטעות ולחשוב כי השגת המראה הטבעי לאחר הניתוח הינה אחריותו של המנתח בלבד, אין כך הדבר. משך ההחלמה הוא פרק הזמן בו האחריות על עיצובן ואיחוין מחדש של עצמות נמצאת בידכם. במהלך השבועות שלאחר ההחלמה תתבקשו על ידי הרופא המבצע לשמור על האף מכל משמר ולמנוע ממנו לקבל מכות פיזיות שיכולות להיות קריטיות להליך ההחלמה ולהשפיע על קיבוען של העצמות בצורתן החדשה. זכרו כי מהות הניתוח הוא שבירה של עצמות האף וקיבוען מחדש, ומאחר והן חלשות בשבועות הראשונים לניתוח, בכוחו של מכה גם קטנה להזיז את צורת הקיבוע החדשה.

בנוסף, על מנת להשיג מראה טבעי ובריא, הימנעו גם מחשיפה מוגברת לשמש במהלך תקופת ההחלמה וכן מאכילת מאכלים חריפים שעלולים לגרות את ריריות האף ולגרום לתחושות לא נעימות.

על מנת ליהנות מהליך ניתוח אף טבעי ככל האפשר, חשוב ביותר לבצע בחירה סבלנית ומושכלת של המרפאה והמנתח שעתידים לבצע את המשימה. הקדישו לכך את הזמן הראוי, אל תחסכו במאמצים כדי למנוע את האופציה הטובה ביותר עבורכם. אל תלכו שבי אחר מנתחים ומרפאות שמציעים מבצעים אטרקטיביים במידה מגוחכת לעומת שקיים בשוק, ובחרו במנתח בעל המלצות וניסיון בביצוע של מאות ניתוחים לכל הפחות  (ודאו כי המנתח חבר באגודה הישראלית לכירורגיה פלסטית).

צוות פורטל af4u ישמח לבצע עבורכם את משימת החיפוש ולמצוא את מנתח האף הטוב והמקצועי ביותר לביצוע המשימה. למידע ופרטים נוספים, השאירו את פרטיכם בטופס ואנו נדאג לחזור אליכם עוד היום עם כל המידע הרלוונטי.

שתפו ברשתות החברתיות
לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!