ניתוח אף לפני ואחרי

רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו

מחפשים מידע ותמונות בנושא ניתוח אף לפני ואחרי? בעוד ניתוחי אף נחשב לאחד מניתוחי הפנים השכיחים ביותר, אותו בוחרים לעבור מיליוני אנשים ברחבי העולם, חשוב לדעת כי אין להתייחס אליו בקלות דעת. באם אינכם מרוצים ממראה אפכם, ושוקלים לעבור את הניתוח, חשוב לדעת כיצד להתכונן אליו, ולא פחות – כיצד לשמור על האזור המנותח בתקופה שלאחריו על מנת למנוע כל תזוזה, ולאפשר לאזור להחלים באופן הבריא והמהיר ביותר.

ניתוח אף לפני ואחרי

לפני ניתוח אף

ראשית, יש להדגיש כי לא כל המטופלים העתידיים החולמים לעבור את הניתוח יימצאו מתאימים, רובם של מקרים אלו כוללים פגם מולד, או כתוצאה מתאונה, במחיצת האף. חשוב לדעת הכל בנושא ניתוחי אף לפני ואחרי, והשלב הראשון הינו ההכנות לניתוח. יש לספק לרופא תוצאות של מספר בדיקות אותן תחויבו לעבור:

למענכם, חלה חוות דיווח על מצבכם הרפואי, ולא להסתיר אף פרט אשר יכול להיות קריטי בניתוח, ובכלל – אשפוזים קודמים שעברתם (ובאיזו סיבה), מחלות בדרכי הנשימה, רגישויות לתרופות מסוימות לחומרי הרדמה, בדיקות דם עדכניות, ובכלל – מידע כללי לגבכם.

  •  יש ליידע את המנתח הפלסטי באם קיים אצלכם פגם מולד \ כתוצאה מתאונה במבנה האף – נתון זה הינו קריטי, אשר במקרים מסוימים הניתוח עלול להתבטל עקב סכנה לפגיעה.
  • חובה לספק צילום של האף, מכל מיני זוויות, על פי דרישת הרופא (לעיתים הצילום מתבצע באותה מרפאה בו תעברו את ההליך. הצילום מאפשר לבחון את מצב האף ההתחלתי ולקבוע האם האזור מוכן לניתוח.

 

 אחרי ניתוח אף

 

לאחר שהניתוח הסתיים בהצלחה, תנו לנו לפרט את התחושות שלאחריו וכן על מה חשוב להקפיד בתקופה לאחר סיומו (ימים ראשונים עד שבועות מיום הניתוח):

  • ב-24 עד 48 שעות שלאחר הניתוח לרב תחוו כאבים די משמעותיים, אשר ניתן להפחיתם במידה מסוימת על לקיחת משככי כאבים).
  • מיד לאחר הניתוח יוכנסו לנחיריים לספוג את הדם וכן יולבש על אפכם סד זמני (למשך עד שבוע) על מנת למנוע תזוזה של האזור.
  •  ביום יומיים הראשונים ייתכן ותרגישו טשטוש בעקבות ההרדמה באזור הקדמי בפנים (ואף לחוץ), תחושה החולפת בטווח זמן של כיומיים.
  • למידע נוסף בנושא ניתוח אף לפני ואחרי, צרו איתנו קשר דרך הטופס שבאתר.

 יש להימנע באופן מוחלט מתזוזה בימים הראשונים וכן אף להמעיט בה במידה רבה בשבועות העתידים לבוא (קחו מספר ימים חופשה – לא מומלץ לשחק).

לפני ואחרי ניתוחי אף חשוב, למענכם, להקפיד על הנקודות המצוינות לעיל על מנת להגיע מוכנים אליו ככל הניתן ולהחלים ממנו בצורה הבריאה והמהירה ביותר.

למידע נוסף בנושא ניתוח אף לפני ואחרי, צרו איתנו קשר.

שתפו ברשתות החברתיות
לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!